live
Супутник ASTRA-4A 12073 МГц. Поляризація-Н. Символьна швидкість 27500 Ксимв/с. FEC 3/4

Замість NewsOne в ефірі виходить канал львівського власника

Один із супутників замість підсанкційного каналу транслює "Перший незалежний", власником якого є львів’янин Роман Любицький - генеральний директор телекомпанії НТА й медіахолдингу "Вголос", а в минулому - директор телеканалу ZIK.

Чи означає це, що за цим може стояти якась домовленість, дізнавалося "Еспресо.Захід".

Про існування такої імовірності сьогодні повідомило видання "Гордон", зазначивши, що "телеканал "Перший незалежний" транслюють замість NewsOne на супутнику Astra 4A".

Насправді ж, проаналізувавши Державний реєстр суб’єктів інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення, можна побачити, що "Перший незалежний", який зареєстрований, як ТОВ "Тайм медіа", хоч і має одинакові частоти з NewsOne (ТОВ "Новини 24 години"), проте має різну орбітальну позицію.

Також у NewsOne залишається чинною ліцензія на частоту, а допоки вона є чинною, користуватися нею ніхто не зможе.

 

Водночас, як зазначають експерти, те, що на одному з супутників певний канал з'явився в мережі замість іншого - нічого дивного. Вони справді розташовані на одній частоті, проте різняться орбітальною позицією. Унаслідок чого, зважаючи на те, що один із них заблокований, інший просто почав транслюватися замість нього. Тобто немає жодних підстав стверджувати, за прикладом деяких медіа, буцім "на кнопці NewsOne з'явився новий канал".

 

Як зазначає "Детектор медіа", супутниковий інформаційний телеканал "Перший незалежний" отримав ліцензію Національної ради з питань телебачення і радіомовлення в січні 2019 року. Восени наступного року він розпочав супутникову трансляцію свого мовлення.

Власником і керівником каналу є Роман Любицький. Він водночас генеральний директор телекомпанії НТА і медіахолдингу "Вголос", у минулому також був директором телеканалу ZIK. Обидва медіа пов’язують зі львівським бізнесменом, колишнім депутатом Верховної Ради від ВО "Свобода" Ігорем Кривецьким. Окрім нього, з 2017 року співвласниками каналу НТА стали члени політради партії "Народний контроль", соратники народного депутата Дмитра Добродомова Андрій Кісера й Андрій Мисик. Їх також пов'язує з Романом Любицьким спільне минула у ZIKу.

  • Нагадаємо, 2 лютого РНБО на п'ять років запровадила персональні санкції проти народного депутата Тараса Козака і трьох каналів, які йому належать – 112 Україна, ZIK і NewsOne.

Стежте за найважливішими новинами України та світу разом з "Еспресо.Захід"! Підписуйтесь на наш Telegram-канал.

новини партнерів

25 лютого, 2021 четвер

24 лютого, 2021 середа

25 лютого, 2021 четвер

24 лютого, 2021 середа

23 лютого, 2021 вівторок

Супутник ASTRA-4A 12073 МГц. Поляризація-Н. Символьна швидкість 27500 Ксимв/с. FEC 3/4

Введіть слово, щоб почати