У Львові показали "Хаос і структури"

Відома луцька художниця вдруге виставилася у "Зеленій канапі".

Рядки вірша Юрка Іздрика про те, що "лиш для тих, хто вміє любити, зупиняється час", лягли в основу однієї з робіт відомої луцької художниці Катерини Ганейчук, чия виставка "Хаос і структури" відкрилася у львівській галереї "Зелена канапа". Катерина Ганейчук (яка вже вдруге персонально презентує себе у просторі цієї галереї) представила власні роздуми про світобудову і час, що їх втілила на старих домотканих полотнах автентичною давньою технікою вибійки.  Проект є логічним продовженням серій "Сакральна геометрія" та "Інформаційний потоп", інформує "Еспресо.Захід".

Як наголосила Катерина Ганейчук на відкритті виставки, художники, як правило, порівнюють свою творчість з музикою (де більше емоцій) або з літературою. Література для художниці – оця розповідь в матеріалі – як вона зізналася, ближча. " На старих іконах Ісус тримає сувій, який в часі трансформувався у книжку, – каже Катерина Ганейчук. – На своїх сувоях мені цікаво зосереджуватися на дослідженні тем часу та простору, макро й мікрокосмів".

"Я вже років 5-6 відстежую творчість цієї художниці, – поділився з нами думками живописець та історик мистецтва Роман Зілінко. – І зараз маємо у себе у Львові її дуже гарний проєкт. Почавши колись від суто формальних речей, Катерина Ганейчук захопилася орнаментами і, врешті, знайшла власний спосіб розмовляти "українською" у сучасному концептуальному мистецтві".

Варте уваги, що в техніці вибійки художниця, дизайнерка, викладачка, засновниця творчої студії "Арт-Кластер"  та перша директорка Музею сучасного українського мистецтва Корсаків  Катерина Ганейчук працює вже років із вісім. Хоча ця техніка – не єдине її зацікавлення. Не чужі їй  витинанка, левкас, текстиль та розпис на склі, експериментує з фотографією та скульптурою, живописом та графікою, інсталяцією та відео.  Десять років тому закінчивши Львівську національну академію мистецтв (дизайн інтер'єру та меблів), Катерина Ганейчук є сьогодні багатостороннім творцем, що має і власні творчі уподобання,  і власний голос.

"Попри те, що композиції, покликані фіксувати миті розбудови та руйнації структур, фрагментарні, експозиція творить відчуття цілісності, – сказала кураторка "Зеленої канапи" Олеся Домарадзька. – Незважаючи на лаконізм.

Стежте за найважливішими новинами Львова, регіону, України та світу разом з "Еспресо.Захід"! Підписуйтесь на нашу  facebook-сторінку.