Пилип Іллєнко про "Камінний хрест": "Чорно-біла гама – і зараз один із найбільш потужних художніх засобів" 

Чорно-біла стрічка "Камінний хрест" Леоніда Осики й нині є тим фільмом, який варто знати сучасникам. І не тільки тому, що мова про один із найбільш знакових фільмів школи українського поетичного кіно. Річ у тім, що творча група свого часу заклала в нього меседжі, які не втратили актуальності й донині. 

На цьому під час телемарафону на телеканалі "Еспресо", присвяченому 150-річчю від  дня народження Василя Стефаника, наголосив актор, продюсер і громадський діяч Пилип Іллєнко, інформує "Еспресо.Захід".

Як підкреслив Пилип Іллєнко, чорно-білу монохромну гаму для цього фільму режисер Леонід Осика, оператор Валерій Квас і сценарист  Іван Драч обрали свідомо, щоб підсилити мінімалістичну кіномову. Властиво, колір у кінематографі існував уже років 20 до появи цієї кінострічки, чи й більше.Але як художній прийом монохромність і досі залишається одним із найпотужніших художніх засобів. 

Організатором телемарафону виступила громадська організація "Всеукраїнський демократичний форум". Партнери - Український інститут книги, Дух і Літера, Дім Франка - Franko House.

Стежте за найважливішими новинами Львова, регіону, України та світу разом з "Еспресо.Захід"! Підписуйтесь на наш Telegram-канал.