Львівська філармонія потрапила на шпальти The New York Times

Коли лунають сирени повітряного нальоту, львівський оркестр відкриває літній фестиваль Реквіємом Моцарта

Про це написала американська газета The New York Times, - інформує "Еспресо.Захід".

"Присутні зайняли місця серед ящиків з ліками, аптечок та внутрішньовенних трубок. В оркестрі не вистачало чотирьох чоловіків, які зараз воюють на передовій. Жменька запрошених співаків, які втекли від бомбардувань і кровопролиття, стояли на сцені разом із хором". Так розпочинає свій репортаж з концертного залу Львівської філармонії журналістка New York Times Еріка Соломон.

"Незважаючи на те, що простір — барокова палата пастельних кольорів, - став координаційним пунктом для гуманітарних поставок під час війни, він залишився домом для музикантів та хорів. Цієї весни замість бадьорої музики на першому виступі фестивалю оркестр вирішив відкрити Реквіємом Моцарта".

"Тепер це місце для медицини — для тіла і душі", — розповіла в залі вчителька Лілія Свистович. "Ми розуміємо, що реквієм – це жалоба, що це сумна музика. Але це як молитва. А молитва завжди є формою надії".

Приблизно за годину до початку концерту залунали сирени повітряного нальоту.

Іоланта Пришляк, керівник Львівського міжнародного симфонічного оркестру, готувалася відкласти концерт до тих пір, поки не пролунає чиста вода. Поки вона чекала в задній кімнаті, де лікарі пакували медикаменти, вона приймала телефонні дзвінки від волонтерів, які везли допомогу на схід України, - пише  The New York Times.

  • У Калуші на аукціон виставлять два прапори, підписані Kalush Orchestra.
  • У Чернівцях з’явився настроєвий стріт-арт про війну в Україні.
  • 21 травня The New York Times вдруге написала про бійців 128 окремої Закарпатської гірсько-штурмової бригади. Перша публікація про закарпатський воїнів з'явилася 23 квітня.

Стежте за найважливішими новинами Львова, регіону, України та світу разом з "Еспресо.Захід"! Підписуйтесь на нашу facebook-сторінку та телеграм-канал.